Tréningy

Tréning hrudníka u žien - áno alebo nie?

Tréning hrudníka u žien- cvičiť alebo necvičiť? Andrea FEDOROVÁ povie základné pre a proti, na základe ktorých si môžeš utvoriť vlastný názor. 

Dynamický strečing: Prečo ho zaradiť do tréningu?

Mnoho z nás pozná najmä statický strečing. Prečo dávať priestor aj dynamickému a aké výhody má pre naše telo? Vysvetlí Andrea FEDOROVÁ. 

Saskia CAKOCI - ponúkam vám ONLINE poradenstvo!

Je IFBB Majsterkou sveta a v tomto roku získala IFBB PRO kartu v kategórii bikinifitness - vyskúšajte online poradenstvo so Saskiou CAKOCI!

Tréning CORE - cesta k plochému a vytvarovanému brušku

Prečo by sme nemali vynechávať tréning jadra nášho tela, aké má benefity a čomu všetkému by sme mali venovať pozornosť? Dočítate sa v článku Andrey FEDOROVEJ. 

Rastlinné proteíny – čo skrývajú a kedy po nich siahnuť?

Rastlinný proteín je dobrou náhradou živočíšneho najmä v prípade intolerancií alebo alergií. Čo sa v rastlinných proteínoch skrýva? Povie v článku Soňa KOLCUNOVÁ. 

Typy proteínov - aké sú medzi nimi rozdiely a ktorý vyhovuje práve vám?

Aké typy proteínov sú najčastejšie na trhu a ktorý najlepšie spĺňa vaše požiadavky? Zistíte to v článku od Sone KOLCUNOVEJ.

Zhyby na hrazde- áno či nie?

Barbora Labudová si dnes posvieti na ďalší z "kráľovských cvikov"- zhyby. Variácie, výkon cviku či frekvencia zhybov- to všetko v jednom článku! 

Kamoš hip thrust - vieme o ňom všetko, čo by sme vedieť mali? Časť II.

Druhá časť článku o hip thrustoch. Cvičiť glute bridge alebo hip thrust? Ako často? Odpovede na všetky otázky prináša Barbora LABUDOVÁ 

Kamoš hip thrust - vieme o ňom všetko, čo by sme vedieť mali?

Barbora Labudová v ďalšom podrobnom článku o cviku. Dnes o hip thruste- populárnom cviku zaradzovanom v tréningu nôh a zadku nielen u žien. 

Prečo používať gumy na cvičenie?

Sú len pre ženičky, alebo by mali byť súčasťou nášho tréningového procesu? Ako je to naozaj s rezistenčnými gumami odpovie Alica Heverová. 

Mŕtvy ťah-áno či nie?

Mŕtvy ťah- cvičiť alebo necvičiť tento "kráľovský cvik" ? Aká je správna technika a aké variácie tohto cviku existujú? Barbora LABUDOVÁ vám pomôže tento cvik analyzovať. 

Ktorý drep je ten najlepší?

Ktorý drep je ten najlepší? Aký je rozdiel medzi jednotlivými variantami? A ktorý by sme mali zaradzovať do tréningu? Odpovie Alica HEVEROVÁ.

Je svalovica po tréningu nevyhnutná?

Odmena? Trest? Čo to vlastne tá "svalovica" je? Alica HEVEROVÁ povie aj to, či je pre progress nevyhnutná.

10-minútový tréning pre uponáhľaný deň

Kto tvrdí, že si nenájde ani desať minút, určite sa nezamyslel poriadne. Alica HEVEROVÁ vám odporúča tentp desaťminútový tréning! 

Somatotypy - aký typ som?

Je to len mýtus, alebo by ste sa mali naozaj riadiť tým, aký mate typ postavy? Alica HEVEROVÁ vám to vysvetlí. 

Aký typ kardia je najlepší?

Existuje už toľko druhov aeróbnych aktivít, až to vytvára zmätok pri výbere tej najlepšej. Alica HEVEROVÁ vám povie o druhoch kardia. 

Kedy a prečo robiť kardio?

Robiť kardio? Prečo? Kedy? Mnohokrát omieľanú kontroverznú otázku rozoberie aj Alica HEVEROVÁ. 

Činky ťa nerobia veľkou ale koláče áno!

Aké benefity prináša silový tréning pre ženy? Povie vám Alica HEVEROVÁ!

5 najlepších cvikov na guľaté ramená

Aké sú tie najlepšie cviky na guľaté ramená, ktoré dokonale podškrtnú postavu v tvare presýpacích hodín? Barbora LABUDOVÁ má pre vás 5 tipov! 

10 najlepších cvikov na guľatý zadok- 2.časť

Poďme sa pozrieť na druhú päťku najlepších cvikov na zadok od Alice HEVEROVEJ. Ktoré cviky s odporovou gumou by ste nemali vynechať vo svojom tréningu?